ojoj

haha det förra inlägget blev bara halvt, fast jag skrev hur långt som helst. kankse lika bra det?

kom hem i fredags som sagt och hängde med jossan maria martina johnny anna och oskar ett tag.

lördagen vaknade jag och joss och åt god frukost och sedan mötte vi maria nere på stan.

vi sågs sen hos jossan igen där vi lagade jättegod kyckling och överkokt pasta. vid sju satte

vi oss på bussen och åkte till rönninge till eric som fyllde 18. ganska dött där så vi åkte hem tidigt,

men såklart missar vi bussen så vi sätter oss på donken med en massa folk och sjunger för

jossen som blir 16 år! GRATTIS

 

hem kom vi till slut och beccis sov i min säng, myspys. söndagen blev träning med mattis och 

sedan hem och fetta hos kusinerna i västerljung, myssss. åt köttfärs! ja ni som inte känner mig

tycker väl att det låter helt normalt att äta köttfärs. men jag kan säga att jag sen jag varit tolv (4 och

ett halv år) inte ätit varken gris eller nötkött med undantag för en gång då jag provade.

jag har inte gjort det därför att jag helt enkelt inte tycker så mycket om det. men nu ska jag försöka

att vänja mig eftersom det är så jobbigt och va kräsen när man är hemma hos folk och sånt, haha.

 

idag vaknade jag redan kl 8 hemma hos mina kusiner, åkte vid 10 upp till södertälje.

där mötte jag frida och vi satte oss på Boccia och fikade och pluggade. Åt suuupergod

bagel och en halvdan latte. efter ett tag kom henke som varit på syntest och gjorde oss 

sällskap. han tröttnade på att kolla på oss när vi pluggade så vi drog ut på stan och 

shoppade. jag hittade en vit och blåblommig kjol, trosor, hårspännen, nagellack och hårspray.

massa sånna där tråkiga grejer som man måste ha. 

 

när jag kom hem handlade jag lite mat eftersom det är min tur att laga mat idag, och sedan

mötte jag mamma på kjellbergs där hon köpte ett par hörlurar till mig och jag köpte 

american history X. sjukt bra film! 

 

i morgon blir det skooola, inte sugen. måste stanna kvar och plugga en massa naturkunskap

eftersom vi har prov i det på onsdag, inte det roligate inte!

 

PUSSS

<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0