onsdag

mitten av veckan är här, och om en vecka vid den här tiden är jag tillsammans
med ettorna inlastade på våra tåg, på båten som ska köra oss över till Berlin.
Ja, vi ska åka tåg på en båt. haha, konstigt va?
Vi hoppar in i tågen i Malmö, sedan körs de på en båt där vi får springa runt och
leka. sen ska man lägga sig och sova, de kör av vagnarna och så vaknar vi framme
i Berlin. Konstigt!

Var på möte nyss i Östertälje och Lars berättade lite mer detaljer. Själva programmet
ska vi inte få förrän vi är där.. Fast fick reda på min grupp tillsammans med fyra andra
är de som ska ta det sena tåget från Malmö. De tidiga grupperna åker vid typ tolv och
får fyra timmar att gå runt i Malmö, medans vi får åka ner käka middag och sen åka.
Men det kommer bli så jävla kul, är sjukt taggad!

Förutom mötet idag, så har jag hunnit med att göra våfflor med Bea (det är ju trots
allt våffeldagen idag!) och ute och sprungit. Blev inga intervaller idag, kände att benen
inte pallade det efter gårdagens spinning. så det blev 2,5 km med hög fart i stället.

snart ska favoritfrida ringa, inte pratat med henne sen hon blev sjuk eftersom hon
har svinont i halsen, så det ska bli suuperkul.

PUSS
<3



funderar på att klippa lugg igen, vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: amanda

jag tycker att du ska köra på det, det är ju snikkt ju! (y)

2009-03-25 @ 23:09:18
URL: http://aericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0