PLUGG

 

 

 

pluggar gärnet. sket i träningen eftersom jag inte pluggat nånting på natur-

kunskapen och provet är i morgon. så jag gick hem gjorde lite kladdkaks smet

och satte mig och skulle plugga, men då somnade jag! sov från fem till 

sju. då hade jag ju lika gärna kunnat träna liksom...

 

jaja, det får gå som det går i morgon. 

i morgon har jag bara provet och matte och sedan slutar jag. måste vänta på frida

så jag ska stanna i skolan och plugga lite matte som jag ligger efter i tills klockan

tre... hm.. sen ska vi gå och äta sushi och vid kl sex ska vi se män som hatar kvinnor!

ska bli jättemysigt. Bion kostar ju bara 70 kr på vardagar när man har CSN kortet

så det gäller väl att passa på ;)

 

nej nu ska jag laga lite middag, mamma är på pilates så jag får fixa själv.

PUSS

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0