PRAG 23 dagar kvar

om 23 dagar åker vi till Prag! alla ettorna på ragnhild. längtar som bara den!

hamnade i ett jättebra rum med frida, linda,linda,linnea och malin, tror vi kommer

att ha jätteroligt. 20 timmar tågresa tar det ner dit, och sen stannar vi i en vecka.

hoppas stenhårt på att det är tokvår där så jag får ta fram gladiatorsandalerna och

garderoben och ha på sig sommarklänningarna utan att behöva ha leggings!

 

i morgon ska jag träna. måste verkligen sätta igång och träna nu. har haft en sån

där 4 veckors svacka då jag varit sjuk 3 veckor och utomlands 1 vecka. gick på

lite yoga och sånt i egypten men det känns inte som om det räknas.

beach 2009 är inte så himla långt bort.. hm... 

 

nu ska jag sova. sover så mycket nu för tiden? vet inte varför, haha.

 

<3

 

PRAAAG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0