sista dagen!

yeees, i morgon är det dags! kan knappt fatta det är här äntligen, känns som
man längtat så himla himla himla länge nu!
8.30 ska vi kolla på "A beautiful mind" i aulan, sen blir det snabbrepetition på matten
sen lunch, åka in till stan och handla godis. muums.
efter det drar den första gruppen ner till malmö, och vi som är kvar ska se på en till
film, eller någon sorts aktivitet iallafall! SEN är det dags :D

då blir det tåg till malmö, där vi stannar i ca två timmar och äter och chillar,
sen sätter vi oss på tåget som kör på en båt som tar oss till Tyskland. Där
åker vi till Berlin där vi byter tåg och sen är vi snart framme i... TJECKIEN! <3

har packat alldeles för mycket grejer, min väska är redan proppad och jag är inte klar än.. hm...

idag hade jag spanska steg 3 kursprov, gick sämre än sämst.
sedan var jag på svenskan, gick och åt pannkakor och sen så
drog jag hem vid 12.20. orkade inte naturkunskapen. blä.

nu ska jag sova lite, packa lite och vid 4 ska jag pallra mig iväg till gymmet och träffa
min personliga tränare Cecilia för första gången! ska nog hinna sola lite innan också...
efter det ska jag gå hem och duscha och käka sen kila iväg till robin en sväng.

sitter på mamis dator och här är det en miljard bilder från 2005 och frammåt på alla
mina vänner. skitkul! så glad att jag tog så mycket kort förut! så jag lägger ut nåra.

om jag inte hinner skriva innan prag, HEJDÅ. ha det skitbra i Sweden.
PUSSSSS
<3


klassen i grundskolan, anno 2004. fett snygga (jag är den där coola tjejen
med mittbena och blå och röd tröja som sticker fram mellan kepstjejerna
amanda och anna)


fia och bea när vi var hemma hos filip hellner i hans stuga


världens bästa lag som jag vuxit upp med. vi började spela tillsammans
som nio åringar. hoppade av nu, efter sju år, saknar er som fan. bäst!<3


bryggan, fillan rikard elias och jag. där har vi hängt mycket.


varm dusch efter jättekallt bad på havsbadet alldeles för tidigt på året.
ange, filip och elias (år 2006)


första klassresan med 9D (7D på det där kortet) till sthlm år 2006


bild från samma resa, bullen elias wille och filip fick lite kompisar när vi
kollade på vaktavbytet på slottet.


ange, maria och jag år 2006. ganska förändrade va?


Kommentarer
Postat av: Daniella

haha snyggingar på korten ;) kan tänka mig att wille älskade att kolla på vaktbytet vid slottet :P

2009-04-03 @ 17:04:12
URL: http://mysecretconfessions.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0