snö?

nu får vädret ta och ge sig, tok-vår för två dagar sen och nu vaknar man upp

i ett jävla snötäcke? inte okej. jag vill ju ha vår nu så det kan bli sommar?!

 

den här dagen har varit väldigt skön dag. försov mig i morse så fick skjuts av mami

till bussen. i skolan skrev vi ut och tränade lite på sverige-presentationen.

vi ska ta med oss knäckebröd till klassen vi ska redovisa för, haha. äckligt.

och så ska vi ha ett sverige-quiz och dom som vinner för lite kalles kaviar!

 

vid typ halv tio drog jag emma och angelica in till stan, köpte en massa smink 

eftersom mitt vart snott... och så käkade vi donken. när vi kom tillbaks redovisade

vi för lars (vår resementor) och sedan tog vi det lugnt fram tills 14 då vi fick kolla

på en jättehemskt dokumentär om fånglägrena i tyskland under andra världskriget.

vi ska ju besöka auswitch när vi är i tjeckien, så jävla läskigt det där. 

 

när filmen var slut tog jag och lollo tåget in till södertälje och kollade runt lite. sen

åkte lollo hem och jag mötte maria på Nancy's och fikade. När vi ätit klart åkte vi hem

med hennes pappa, jag blev avsläppt på gymmet. var så sjukt trött idag, orkade

bara 20 min på crosstrainern så jag körde mest styrka idag. ska ju på spinning i morgon så :)

nu är jag hemma, sitter här istället för att plugga biologin........ illa yohanna!

 

PUSS

<3

 

gull-marre!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0