soligt



åh vad jag älskar att solen kommit tillbaks igen, känns inte sådär pissigt kallt längre.
ja för utom på mårnarna då...

tapeten där uppe är den jag ska beställa till mitt nya rum! ska ha den som fondtapet
mot väggen där fönstret är, och resten av väggarna vita, fast på en vägg ska jag ha en
heltäckande svart garderob med skjut dörrar så det blir typ två vita och två svarta.

fick reda på prag grupperna idag! alltså dom vi ska gå runt med på alla museér och sånt.
hamnade i en jättebra grupp så är supernöjd!

skulle ju egentligen på spinning idag men alla som skulle med bangade,
och spinning by my self är ju inte så himla kul. så drar ut och springer spåret
istället. inte lika kul men jag måste börja träna upp min obefintliga kondis alltså.

PUSSHEJ
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0