solsken

 

nu har alla tjejerna gått, bara jag och gösta kvar i lägenheten.

när jossan gått till jobbet dushade jag och la mig i soffan ett tag. men sen

vart det så tråkigt så jag började slamra med kastruller och grejer så att maria

och rebecca skulle vakna men dom sov djupt. så jag lagade frukost åt dem 

och gick och väckte dem. 

 

min sminkväska är spårlöst borta, allt mitt smink! jävligt drygt och sno någons

smink tycker jag. det är ju liksom användt, vad ska nån ha för användning av det?

mina solglasögon försvann också, men det gör inte så mycket. 

 

rebecca färgade håret på mig innan dem drog, inte mycket eller så bara lite slingor.

får se hur det blir sen när det torkat. idag ska jag plugga biologin, spanskan och

ikväll ska jag äta hemma hos lennart & dem. sen ska jag tok-sova.

 

PUSS 

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0