tre dagar kvar



hänger hos bästa vän. hon städar sin garderob och jag lyssnar på
veronica maggio (vilket hon inte tycker om alls).

ja, helgen blev inte riktigt som tänkt. den blev väldigt lugn.
lördagen blev mest jobb, var på grönt och inne i mejerikylen så det
gick relativt fort att jobba. efter jobbet gick jag till maria. vi låg i hennes
soffa och kollade på robinson och sverige-portugal. vi orkade ingenting.

idag blev vi väckta runt sju (eller sex om man tänker vintertiden som ställdes om i natt)
och fick jättegod frukost av marias mamma annakarin.
vi satte oss i bilen, hämtade beccis och åkte till Nykvarn där de skulle spela DM.
Första matchen var mot Telge, och de förlorade med 2-0. spelade skitbra gjorde dem
men målen satt inte där dom skulle.

såg fia som spelar i Onyx numera, och åkte med herr och fru orrmo in till stan.
hann ta en latte och shoppa lite innan bussen kom. sen gick jag hit!

ganska skönt med lugn helg, för om TRE dagar åker jag ju till PRAAAAG. as peppad.
nu ska jag käka pannkakor med jossan. kanske hörs ikväll!

PUSSS
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0