allt som är bra med mig har jag förmågan att glömma bort

godkväll gullungar!

kom precis hem från jobbet! blev ju bara tre och en halv timme så 

det gick ganska fort. var på grönt och vände äpplen och höll lite 

snyggt. var ingen snabb-jobbare idag, men det kan man ju inte alltid vara, haha!

 

känner mig halvt handikappad eftersom jag behövt klara mig utan mobilen

en HEL dag! haha. Gina fick ta hand om den igår... sen åkte hon hem till

Patrik och där stog jag utan telefon. hm. inte bra inte. men sjuk tur att hon 

gjorde det annars hade den nog hamnat i Mälaren, haha.

 

behöver egentligen plugga geografi men mitt huvud är ungefär lika segt

som bulldeg så därför tänker jag ligga i min säng och ta det lugnt!

 

PUSSSSS

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0