cause when I'm with him, I am thinking of you

smart som jag är tänkte jag igår; ja jag ska gå upp halv sju, ställer klockan på 7,30...

 

men ganska skönt med lite sovmorgon faktist! kom till skolan och kollade på

"låt den rätte komma in" på svenskan, hade lunch bilogi fysik sen hem!

sjukt tråkigt väder idag, bläää

 

nu ska jag äta sen så ska jag mamma eric och lennart på körskolekurs! kommer

hem ca 22.30. blä. i morgon ska jag gå i skolan till 14.30, sedan så ska jag fika

med jossan rebecca och maria och handla present åt en viss 15 åring som blir

16 på fredag....

 

när vi handlat klart så ska jag åka upp till årsta och sova hos anna och sofia! mysigt.

onsdag blir skola till 12, jobb mellan 14 och 20 och sedan leka med robban. hihi.

 

PUSS

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0