du är oförstörd för mig

pluggat bort lite matte nu, känns jätteskönt!

som tur är så gick fysiken bort i morgon och vi får ha matte

där istället, så ska plugga ännu mer då. måste få VG!

 

dagen idag har varit riktigt bra faktist. började dagen med att försova

mig som vanligt, så det blev torrschampo i håret, första bästa kläderna

och snabbfrukost innan jag sprang till bussen. 

i skolan börjades det med två nationella prov som nog gick hyfsat bra tror jag,

sedan matte biologi och geografi. somnade på geografin haha.

på biologin fick vi reda på hur vårt ekologiprojektarbete skulle se ut, himla svårt.

men tror jag ska välja att jämföra två sjöar i olika områden och dess ekosystem. 

 

i morgon blir det skoldag som avslutas med friiidrott på östertälje IP, kul!

sedan hem och träna, antingen intervaller eller gym och sedan leka med

rebecca och kanske josefin. ska ta det sjukt lungt, mjukisbyxor och hela paketet.

 

ska plugga lite engelska nu!

 

PUSS

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0