en framtid som glömmer

 

har inte skrivit på ett tag, det har bara blivit så! det har hänt en hel del faktist.

har jobbat en massa fastän jag egentligen bara skulle jobba en dag, haha!

sedan så jag har umgåtts med mina söta vänner, varav martina som fyllde 16 år

i fredags! <3 (grattis i efterskott) sen tog jag ett kliv från singel livet också (:

 

igår fyllde philip ahlgren 18 år, så han hade fest i båtmagasinet i Brunnsäng.

Jag kom dit med martina, frida, danne, wille, henke och sara ganska tidigt.

kvällen blev kul tills det spårade ut lite för min del. men fick skjuts hem av fridas

föräldrars kompisar så trillade väl ner i min säng runt två någon gång. 

 

idag blir det jobba mellan 18-21.30 sen hem och sova. lyckades sova 10 timmar 

på tre dygn nu, så måste nog somna tidigt i kväll om jag ska orka med tre skolveckor

till tror jag... 

 

ska peta i mig lite mat!

 

PUSSSS

<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0