friidrottsdag

gullungar! ca två år sen <3

 

idag hade raggan friidrottsdag. "tyvär" hade vi dubbelbokat IP med vacksta och igelsta

så vi slapp höjdhopp, kula och längdhopp. ohneeeeej...

 

istället blev det 80 m, 800 m, spjut och dragkamp. när jag skulle kasta spjut lyckades jag

sula in det i huvet. alltså inte spetsen men det gjorde skitont!

sen vart det en himla massa vattenkrig. tror inte mina skor och kläder hunnit torka än

faktist, haha! men det var riktigt kul och sjukt fint väder!

 

när jag kom hem la jag mig på gräsmattan i bikini och läste geografi tills jag somnade.

fick ett sms av angelica och vaknade och vandrade ner och mötte henne och martina 

på magnolian och tog en latte. mysigt!

 

nu är jag hemma igen och ska passa på och läsa lite geografi. kommer sumpa det 

totalt imorgon, men men. inte mycket att göra!

 

PUSSS

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0