härligt med onsdag

superbra akustisk version av 50 cent & justin timberlakes "ayo technology" LYSSNA

 

hemma igen!

fick tillbaks matteproven från förrförra veckan. FICK IG. inte bra nånstanns alltså.

speciellt inte då vi ska ha kursprov nästa vecka. aj aj aj!

efter skolan åkte jag och bea ner på stan, köpte present till fröken ljunggren

som fyller 17 år i morgon, och så solade vi. skööönt.

nu har jag pluggat lite, eller ja mer fått koll på vad jag inte kan. nu ska jag fixa till

mig lite,  och sedan ska jag åka till fröken orrmo och hänga där tills jag ska 

till robin på kvällen. 

har redan världens träningsvärk från i morse, känns inte bra, haha!

 

PUSSS

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0