hemma

nu är jag hemma igen! haft en väldigt mysig helg. 

 

igårkväll började med att vi drog och handlade lite grejer

och pizzor och mötte niklas mattias och malin. sen gick vi

hem och åt och sedan satte vi igång. vid åtta kom resten

och sen var vi hos frida hela kvällen, blev en jättebra kväll!

 

när de flesta tagit nattbussen hem satte jag och frida igång

och städa lite (jag åt mer pizza) och när mackan och niklas åkt

så kollade vi på the notebook och sen soooomna jag.

 

idag gick vi upp åt frukost och låg på studsmattan och sov, och städade

klart. nu vid tolv kom mamma och hämta mig, och snart ska jag möta amanda

och sen ska vi kolla på trosa - järna!

 

PUSSSS

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0