låt hela världen se ditt vackra leende

hemkomen från kväll hos fröken orrmo, mycket god mat och trevliga brudar!

martina fick as snygga skor av mig maria rebecca och josefin. skulle vilja 

ha likadana, men men. bilder från kvällen kommer snart!

 

blev en massa jobb idag eller stressigt jobb i varje fall. 

 

i morgon ska jag frida henrik och mattias iväg och ta vattenprover och lite

annat i scaniasjön och malmsjön till vårt slutprojekt i ekologin. blir nog 

mysigt :) fast det som inte blir lika mysigt är att behöva gå upp 7.30 eftersom

vi ska ses i telge vid 10.00, måste ta 8.48 bussen upp. 

 

i morgonkväll kommer frida hit och myser med mig, får se vad vi hittar på!

lördag så fyller en kille som heter philip 18 år, så vi ska dit och gratta honom

blir nog en bra helg! behöver det just nu, att den blir riktigt sjukligt bra.

 

egentligen borde jag itne oroa mig för dig, men jag gör det. fan vad jag oroar mig.

 

PUSS

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0