lördag!

fan vad härligt med helg! och helg med sjukt mycket solsken! mysigt.

 

gårdagen blev mycket bra. började med drakbåtsrodd i solen vid maren och

sedan lite fysik och hem. väl hemma hann jag slänga in mig i duschen och sedan

satte sig jag maria frida bea och anna vid tomta och käka lite. kl 18 började alla

bal-paren droppa in. alla var så fina! fast den snyggaste entrén stog nog

martina & co för, i sin hummerlimousine.

 

när de dansat några danser var det dags för åskådarna att gå ut och jag och robin

åkte på bio. vi såg Änglar & demoner. ganska glad för att jag läst boken för man lär

inte ha fattat så mycket om man inte gjort det, dom glömde ju hur mycket som helst!

 

idag blir det CTN med brudar & killar - 14 pers totalt. kommer nog bli svinkul!

 

nej nu ska jag ut och lägga mig i solen och läsa lite!

 

PUSSSS

<3

 

angels&demons 3/5


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0