måndagsbarn

praha - saknar't!

 

jahaja, dags för en ny vecka! men har bestämt mig för att detta ska bli en lugn

vecka. haft lite för högt tempo den senaste tiden vilket resulterade i att jag somnat 

lite då och då under dagen, haha. inte bra.

mamma kollade nyss på mig (ligger i sängen som halvsover) och sa:

- yohanna nästa helg får du ta det lugnt, man kan inte partaja jämt!

haha, och mamma har väl alltid rätt?

 

dagen idag bestod av nationellt prov i spanska (FICK VG = VG I KURSEN!!) 

etologiprov och lite annat smått och gott. efter skolan bjöd maria mig på lunch

på nancy's, mums! sedan fick vi skjuts hem av jan-otto, marias pappa och jag somnade

igen. när vi kom hem till trosa blev jag avsläppt vid gymmet där jag först solade 

(har blivit sjukt blek på sista tiden!) och sedan  tränade en och en halv timma!

 

nu ska jag straxt gå ut och gå med josefinfin, och sedan ska jag mysa ner mig i soffan

och kolla the hills.

 

PUSSS

<3

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0