saturday!

EN MASSA SOL! jag blir så glad.

 

jobbet idag bestod av stress, massa folk och tält som flög iväg.

Började arbetsdagen med att sälja blommor i blomtältet med camilla och anna.

huvudräkningen är inte på topp så får hoppas på det bästa, haha! 

till slut blev jag så allergisk mot alla blommorna så jag fick byta med Ivan och 

då istället bjuda kunder på kaffe, saft och kakor. mycket roligare!

 

till slut var det dags att packa ihop allt, och tur det för straxt började det ösregna.

jag hann in och ta en halvtimmes rast, och sedan började jag diska ur kaffemaskinen

och saftmaskinen, tog ett bra tag. resten av tiden var jag med rebecca i mejeriet.

 

nu är jag hemma! fixat i ordning mig lite och planerna för ikväll är väl lite oklara men

ska iallafall umgås med trosatjejerna. nu straxt kommer mamma och hämtar

mig så ska hon jag och tom (styvbror) äta middag tillsammans, mysigt!

 

hoppas ni får en superfin lördag!

PUSS

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0