slitet

dagen blev underbart bra. mötte martinorna och martinas hund Harry (min nya vän)

och så vandrade vi ner på stan där vi mötte Filip och så gick vi till Fyren och åt glass, mums!

när vi suttit där ett tag satte vi oss ute vid en brygga i solskenet. tok varmt!

 

efter lunch på krilles gick jag hem, aldrig varit så trött! hann duscha innan jag somnade

i soffan och vaknade fyra timmar senare vid åtta då mamma ringde och undrade om 

jag inte skulle komma upp till huset och ha middag. haha.

 

i morgon är det skola, sovmorgon till halv tio, sen blir det en himla lång dag som avslutas

med plugg med malin. fysikprov på onsdag!!

 

ska sova innan jag svimmar, lägger upp lite bilder från CTN

PUSSS

<3

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0