the boat that rocked

underbar film, sjukt rolig. se den! fem av fem toasters ;)

 

förövrigt blev min duktiga dag knappt duktig alls.

jomen den började bra, steg upp nio. men så la jag mig i soffan och

somnade och vaknade vid halv två.. haha. 

hann med lite matte, men sen var det dags att göra  i ordning sig och vid

fyra så åkte vi till stockholm och såg på bio. hann äta på det där jättegoda

libanesiska stället på kungshallarna också, muuums!

på väg in till bion såg jag programledaren carina berg föresten. hon hade diskret

hatt och grå långbyxor. hon hamnade inte på vår bio tråkigt nog.

 

nu kom jag hem för en liten stund sen, träffade martina och viktor och satt

och snackade lite skit med dem. nu har jag gjort ansiktsmask och grejer

och ska försöka lägga mig i någorlunda tid så jag slipper, som vanligt, försova mig.

 

FEM VECKOR KVAR TILL SOMMAREN!

 

PUSSS

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0