torsdag!

den här dagen blev en ganska busy dag - men kul!

åkte till skolan vid åtta och väl framme så lekte vi typ "mingelparty"

på spanska där man skulle låtsats vara den spansktalande person

man skrivit en uppsats om. jag var zorro! glömde masken hemma tyvär :/

när det var slut hann vi ha lite matte innan det var dags för att sluta! huuuur skönt

som helst faktist att sluta 11.35. 

 

sedan tog jag bussen in till stan där jag mötte linnea och så shoppade vi

lite. handlade present till min styvbror som fyller år på söndag - en skitsnygg

randig tröja från H&M och lite snoddar bara för att driva med att han är en sån 

som har snoddar utanpå byxorna. tycker det ser sjukt löjligt ut, men smaken är som baken!

handlade även lite smågrejer - nagellack hårspray och sånt där som man behöver.

 

efter en stund mötte vi Gina och vi gick till Milano. Jag åt supergod bakad potatis med

kycklingröra. sedan fick jag springa till bussen och när jag kom hem gick jag till

min mammas pojkväns hus och hjälpte eric med fysiken. sedan hann jag med och 

träna en och en halv timme, cecilias nya pass är inte snällt alltså. 

 

nu är jag hemma, har duschat och smort in mig i bodylotion, gjort ansiktsmask 

och pedikyr! straxt dags för middag - sedan plugg!

 

PUSSS

<3

 

erics tröja. ganska avundsjuk, skulle nog kunna tagit den till mig själv faktist.

nagellack i en annan färg än svart eller mörkrött som jag jämt har - korall blev det!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0