you mash up my mind

veckorna rusar förbi nu! tyckte det alldeles alldeles nyss var söndag?

mitt liv bara försvinner känns det som. imorgon kommer jag va pensionär.

nej okej, kanske inte. men typ!

 

den här dagen har varit riktigt bra! den började med att jag och ange försov oss, haha.

hon fick rusa iväg till jobbet en redan en kvart sen vid kvart över elva.

jag gick upp och chilla lite innan jag såg på klockan och tog en springrunda

och sedan gymmet. kom hem, fick sms från jossan och tog en snabbdusch 

och skyndade mig dit. 

 

vi låg ute i solen och pratade. vid halv tre kom gick jag hem

till andgatan eftersom eric fyllde 16 år idag. dit kom en massa gäster och vi 

satt ute och åt kladdkaka och bullar och hade det bra. när alla gäster gått så fick

jag och eric skjuts till ica där vi handlade middag och gick hem och gjorde

tre rätters till familjen - skagentoast, floridastek och potatis och chokladbananer!

 

när jag ätit och rullade fram tog jag en prommenad med josefin och nu 

ligger jag hemma i min säng. jag älskar spotify! varför skaffade jag inte det innan?

 

dags att sova! i morgon blir det skola - gymmet - körkurs!

 

PUSS

<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0