yeeees

jag fick G i matte B :D sjukt glad. och bara 4 p från VG! :D

skolan idag var sjukt seg, gjorde nada ungefär.

fick sluta två eftersom jag glömt våra vattenprover...igen...haha!

drog hem och tränade ett styrkepass på gymmet och köpte

ett nytt busskort (eftersom jag lyckats tappa bort det).

 

nu har jag hunnit duscha och fixa till mig, och ska alldeles straxt vandra 

ner mot torget och möta martina och erika och käka middag :) mysigt!

fast känns iofs som om det kommer börja regna när som helst, aj aj aj.

 

imorgon så ska vi ettor och tvåor kolla på treornas drakbåtsrodd vid maren

och sen blire skola fram tills tre. fast funtar på att skita i idrotten på slutet, man blir

ju bara svettig och äcklig, haha! isfåll slutar jag halv två och åker in beccis

i stälje och shoppar lite. hemma i trosa igen ska vi möta maria och frida och käka

lite innan tomtas bal kl 18! efter balen ska jag och robin kika bio :)

 

ska kiiiiiiila.

PUSS

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0