230509 <3

 

hallooou.

 

idag firar jag och robin 6 månader tillsammans. eller ja firar och firar,

jag sitter här och han är hemma och duschar, men snart så!

har köpt lite grejer åt han, men sånna här dagar är svåra ju...hm.

 

idag har min klass och N08 varit på Karolinska institutet och Södertörns högskola.

Vi delades upp i två delar och min grupp hamna på karolinska. vi fick

en föreläsning av studenter och en liten rundtur för att vi ska börja tänka

på högskola, universitet, magistet och kandidatexamen....

jag fick ont i magen.

 

det var ju nyss jag slutade nian? alldeles igår jag gick till ragnhild för första gången?

jag är inte redo för något univeristet.

 

fast om några år så! ska resa och jobba först. sen så.

biomedicinsk analytiker kanske.

 

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0