7 veckor kvar till jul!

twilight-nörd som jag är har jag ju stenkoll på att det snart är dags

för andra filmen i serien, nämligen New Moon. Jag längtar så jag spricker.

Har självklart läst böckerna sisådär 8749 gånger och sett första filmen

x antal gånger. Hoppas på att den här filmen är lite bättre än den första,

men det är väl alltid svårt att överträffa boken antar jag!

 

ja det var ju dags för skola idag, gick på matten och sen åkte jag hem.

Det är så sjukt svårt att koncentrera sig när man har så här ont. Mår

verkligen pissigt just nu, tror inte riktigt min kropp fixar den här höst-övergången.

två pågående inflamationer och konstant trött. men om sju veckor är

det mysjul i småland med världens finaste människor. äta god mat,

umgås med min fina släkt och njuta av att vara ledig. att veta att halva min

gymnasietid är över då känns ju inte superjobbigt heller, hihi!

 

Planen var ju att hårdplugga matte inför provet i morgon, men kan inte påstå

att det hänt. Jag mår helt enkelt för dåligt för att plugga. Eller så är det

bara min vanliga stress-mekanism: "När det blir för mycket stänger jag av helt".

 

Hm, helgen är endast 4 dagar bort. I will make it!

Navy och desperate ikväll, tv-kväll med andra ord!

 

PUSSSSSSSSSSSSSS

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0