christmasfever!

 

åh har världens julstämning här hemma nu! håller på och pysslar med

julstjärnor och sånt och lyssnar på julmusik. ja jag vet, vi fuskar lite.

första advent är ju faktiskt i morgon, men då är det julmarknad här i

trosa så då måste ju allt vara klart!

 

gårdagen började med att jag tog en LÅÅÅÅNG sovmorgon. mycket skönare

att ligga kvar i sängen och sova med robin än att gå upp och gå ut i

regnet. så i skolan blev det bara tre lektioner, och sedan gick jag moa

malin och linnea till sandys och käkade middag. väldigt mysigt ställe faktiskt,

första gången jag åt där! efter det så blev det lite shopping (en ny väska,

mascara och en bok!) och sedan åkte jag malin och linda till pershagen och

umgicks med henrik en stund. sen åkte jag hem och satt och kollade på

utröstningen av idol.

skönt att bli av med mariette tycker jag. hon är ju liksom redan en färdig artist?

 

nu ska jag ge mig ut och springa, sen plugga och ikväll blir det gäster och

masssssa god mat. och så kommer frida hit :)

 

PUSSSSSSSSS

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0