devil in disguise

 

vi var alltså på julshow i globen igår. eller julshow eller julshow, det var

typ 75 % elvis hela kvällen med två elvisimitatörer. ett par nummer med

imitatörerna kanske hade varit kul, men de höll på HELA tiden.

 

Men förutom fejkelvisarna var det också Brolle Jr, BWO, EMD, jill johnsson

och moneybrother. det var mysigt :)

 

idag var det skola, som vanligt. möte med rektor och lite andra om årets

Star-night, och sen två timmar musik på slutet. vi börjar äntligen spela

med instrument så nu är det inte bara sång. låter riktigt bra faktiskt!

så den 16 december får ni komma till min skola och lyssna ;)

 

nu ska jag pluggaaaaa... sen ska jag laga mat. ikväll är det Glee! verkar

bli bra tror jag. i morgon ska jag och frida och några andra ur min skola

stå på Älvsjö gymnasiemässa mellan 9-12, ganska skönt att slippa skolan

faktiskt... haha!

 

dags för some studie & the city!

 

PUSSSSSSSSSSSSSSSS

<3


Kommentarer
Postat av: MrsCate

Håller med dig Johanna.

Vart tog julen i julshowen vägen ?

Min favorit Brolle med Suspicious minds.

2009-11-20 @ 07:55:44
Postat av: MrsCate

Jag menade såklart Yohanna ;)

2009-11-20 @ 07:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0