dumma visdomständer!

jaaaaaa jag vet jag har mest tur i hela världen.

lite ont i halsen är aldrig ont i halsen för mig och

lite tandvärk är aldrig bara lite tandvärk.

Nej jag har inflamation i visdomständerna och en

massa var i tandköttet, OCH inflamationen har

spridit sig ner till några körtlar i halsen så nu sitter

inflamationen i halsen också! underbart!

 

och som grädden på moset, är jag allergisk mot pencillin,

och kan inte ta det för att häv inflamationen, nej jag måste

gå dit tisdag onsdag och torsdag för att spruta in koksalt

för att rena och borsta med anti inflamatorisk gel 2 gånger om dagen.

 

haha förlåt att jag är så bitter. jag borde inte bli förvånad längre.

 

PUSSSSSSSS

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0