EN MÅNAD KVAR TILL JULAFTON!

åh vad jag längtar! ska bli så skönt att åka ner till småland

och träffa alla och äta tonvis med käk. fast inga julklappar i

år (istället för julklappar = thailand) men det betyder också

att jag inte behöver köpa till mamma lennart tom eller eric

heller, bara sätta in valfritt belopp. ganska bra!

 

min och robins 6 månaders dag blev mycket bra, middag

från grekiska kolgrillen, 6 stycken rosor och en locktång

fick jag :) fast sen somnade vi typ halv tio. haha!

jag var helt galet trött så somnade när mitt huvud nuddade

kudden typ. hoho.

 

nu ska jag straxt käka lite frulle, sen blir det skola och gå

runt och informera om starnight, sedan hem och gymma

och sen ta mig i kragen och se till att P L U G G A.

 

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0