(:

på min skola har vi nått som heter julkul, alla klasser kommer på ett

varsitt tema (efter skolans tema som i år är Xmas stars) och sen så

klär man ut sig och gör ett uppträdande.

 

förra året kom vi på hur vi skulle se ut (tomtar, riktigt orginellt, haha!)

och dansen till den låt vi skulle ha, dagen innan! haha. något säger mig

att det kommer att bli så i år med, fastän vi sa att vi skulle börja i tid

och allt... hm.

 

nu är klockan i varje fall 06.36, och och sisådär 7 minuter ska jag börja

gå till skolan. blir en lång dag i dag, som börjar med ett skrifligt

engelska prov. alltid lika kul.. hehehehe.

sen blire skola, möte, gymma, plugga och sooova. blivit as bra på att

lägga mig tidigt numera!

 

haha jaja. nu ska jag borsta tänderna.

 

PUSSSSSSSSSS

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0