första advent

jag har sagt det förut och säger det igen - tiden går så fort!

nyss började vi tvåan, och helt plötsligt är det första advent?

 

men det är iofs bra, för det betyder att det är

mindre än en månad kvar tills vi slutar!!

helt underbart ju.

 

just nu sitter jag i köket och kollar på tv och sminkar mig, och

frida ligger och sover, haha.

snart ska jag väl dra upp henne ur sängen och äta lite frukost,

och sen blir det julmarknaden :)

efter det skjutsar mamma upp oss till järna, och så ska jag åka in

till södertälje och möta gina jennifer och carina och så ska vi ta

tåget till stockholm och äta födelsedagsmiddag för gina (: blir nog

jättetrevligt!

 

sen ska jag åka hem och krypa ner bredvid robin! inte träffat han på

tre dagar, oh no. haha. nej men jag är väl så töntig att tre dagar

känns länge? haha jaja. ha en fin första advent allihop (:

 

PUSSSSSSSSSS

<3


Kommentarer
Postat av: Lana

jaaa! du var ju yohannayxa typ.. nyss? <3

2009-11-29 @ 13:04:22
URL: http://lmoussa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0