goodmorning

tjabbatjenahallå!

 

sitter här och dricker kaffe och tar det lugnt! vart uppe sen 20 över 5

(sov hos robin) sen har jag bara åkt hem och haft en massa tid på

mig, riktigt skönt. men det känns också att jag bara sovit

4 timmar  i natt... haha! därav kaffet.

 

gårdagen blev väldigt bra. efter julmarknad med frida åkte jag hem

till Gina, och så åkte vi till stockholm och åt på en italiensk resturang

som hette Sogni (?) tillsammans med Jennifer och Carina.

Jäkligt god mat. är nog fortfarande mätt.

 

idag ska en ur Hare Krishna komma till oss på religionen och prata om

det, blir nog kul. sen ska jag spela lite fotboll och sen ska jag åka hem :)

på kvällen blir det USA-Onyx i dam innebandy.

 

jaja, nu ska jag väl borsta tänderna.

 

PUSSSSSSSSSS

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0