hetshetshets

helgen var fin. det var den verkligen. men alldeles alldeles för kort!!

ja som vanligt. det verkar alltid bli söndag så fort.

 

robban ligger och snarkar i sängen och jag är superstressad över min

uppsats, men nu har det liksom tagit stopp. jag vet inte vad jag ska

skriva om.......? hm. i morgon 24.00 ska den vara inne, korrekturläst

och tillfixad. stavfel ska vara rättade och jag ska känna mig 100 % nöjd.

vilket inte kommer hända eftersom jag har ca 3 sidor kvar att skriva.

 

grejen är att skriva inte är det som är svårt. mer att varje menning ska

vara fullproppad med fakta och alla tankar ska vara sjukt genomtänkta.

 

nu vart det en jäkla massa snack. haha. skitsamma.

nu ska jag väcka robin och äta lite chirre och dirre och se om inspirationen

dyker upp. i morgon blir det skola, plugga och gymmet!

 

PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0