hjärtat

 

tjeeenare.

 

stannade i skolan hela dagen idag! fastän jag trodde att jag skulle

behöva gå hem. har feber men halsen börjar ge med sig lite!

hade matte, spanska och fysik idag, så det var en ganska lugn dag.

nu har jag försökt plugga religion ett tag, men jag är så trött!

ögonen bara faller ihop hela tiden. jätteirriterande.

 

aja, i morgon ska jag vara i skolan tills fyra, sen ska jag mamma robin

och lennart äta på resturang i stockholm, sen på julkonsert i globen.

julen som känns så långt bort! men det är liksom den 18e november i morgon!

 

nu ska jag plugga, sen ska jag lägga mig i ett

bad och sen äre desperate och så kommer robin hit :)

 

PUSSSSSSSSSS

<3

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0