hola mi amigos

 

JAAAAAG ÄR KLAAAAAR MED RELIGIONEN!

aaah jag är så lycklig. och tur är det väl att jag är klar, den ska

liksom vara skickad till magnus om en och en halv timme.

ska läsa igenom den en gång till. är inte direkt nöjd men jag

får skylla mig själv att jag sparade allt till sista dagen... menmen.

 

nu äre bara kemi på onsdag också. jävla skit. fick IG på G-provet. hehe.

 

i morgon är det tisdag. halv studiedag! så då blire hem,

ut och springa, duscha, plugga, gå och klippa och

slinga mitt hår! och sen tror jag att jag

ska hem till robin på kvällen :)

 

nu ska jag s o v a. skönt.

 

PUSSSSSSSSSSSSSSSSS

<3


Kommentarer
Postat av: felicia

fin blogg :)

läs & kommentera gärna min !

ställ en fråga i min frågestund :D

2009-11-09 @ 23:01:26
URL: http://feliciasj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0