jak er sjuk

feber och grejer ju! sjukt tråkigt.

 

gick till skolan, gjorde matte c provet, sen åkte jag hem! så skönt.

hann med två tripper till vårdis och nu sitter jag hemma, nyduschad

och har bestämt mig för att ta sovmorgon i morgon.

jag har ju trots allt feber så jag borde ju egentligen vara hemma hela

dagen, men vår musiklärare är sjuk i huve så han sänker betyget

om man är borta. oavsett om man är ledig eller sjuk! knäppt va?

Så jag drar nog till skolan efter lunch i morgon och är med på

matte och musik. duktigtjej92!

 

om typ en halvtimme går ett skitbra program som jag måste tipsa

er om; "välkomna nästan allihopa" och handlar om rasism i sverige.

man tror inte det finns så mycket som det faktist gör, och de reder ut

vad sverige demokraterna egentligen står för. se  det!

 

nu ska jag äta jordgubbar. frysta dock. åh, 7 månader kvar till sommar.

 

PUSSSSSSSSSSSSSS

<3


Kommentarer
Postat av: cassandra billberg

grymt fin bild du!

2009-11-12 @ 16:13:40
URL: http://ccjb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0