puss!

underbar dag idag!

började i och för sig med att jag försov mig - men det betyder ju bara

extra sömn och skjuts till bussen! hehe.

i skolan blev det matte, låg galet mycket efter pga att jag var hemma

förra veckan, men det ska nog gå i varje fall.

Efter skolan blev det luncha på Nancys med Lollo, evve, karro och michaela

och sedan lite shopping på stan.

14.20 åkte jag hem och och mötte min kompis filip på bussen, har inte

träffat han på sjukt länge! så satt och pratade lite med honom och sen

hoppade jag av bussen och gick till salong våga mer och monica!

klippte och färga (syns kanske inte på bilden?) och nu är jag hemma och

ska straxt börja plugga, stort kemiprov i morgon så det kanske vore bra

om jag öppnade boken snart?

 

vid åtta ska jag till robin och börja laga mat, kycklingfilé med pommes

och så ska vi ha myskväll. najsnajs. nu ska jag plugga!

 

PUSSSSSSSSSS

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0