slitet

Vilken kväll...

 

Började med hamburgermiddag här med moa och josefin, sen

hoppade jag och jossan på bussen och åkte med rebecca, sofia,

bella, ulla och jonna upp till södertälje. halv nio tog vi pendeln till

Rönninge, och efter massa grejer så gick vi till slut in.

Sjukt mycket folk, massor man kände. Kvällen var väldigt kul, men

väldigt...dramatisk. Slagsmål, ambulans och sprutor. hm.

 

vi var hemma hos joanna i södertälje där jag och sofia och jossan

skulle sova. somnade på typ tre sekunder och sov till tio.

tjugo i tolv åkte vi hem och åt äggmackor hos mig och nu har jossan

dragit och jag ska snart till the work. yesyes.

 

hörs senare

 

PUSSSSSSSSSSSSSSSS

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0