söndag

sitter och tittar på djävulen bär Prada, grym film!

den här dagen har bara försvunnit känns det som. Jag har varit konstant

övertrött och slut. usch!

 

mina visdomständer har bestämt sig för att ställa till problem, så har världens

tandvärk konstant vilket gör att jag har en sjuk huvudvärk också.

Som tur är ska jag till tandläkaren i morgon vid halv tolv, och får en

sovmorgon fram tills dess eftersom jag inte hinner till skolan innan.

 

efter tandläkaren ska jag fika med martina, inte träffat henne på år

och dar! så det ska bli mysigt. förhoppningsvis har de gjort något

åt tänderna så jag kan tugga :)

 

ska checka klart och sen (försöka) sova.

 

PUSSSSSSSSSSS

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0