sunnysaturday

vilken sol det är idag! det var tydligen någon som räknat ut

att (tills igår då) genom hela november hade svenskarna i

genomsnitt bara fått 3,8 soltimmar. 3,8 TIMMAR! helt galet.

inte konstigt att man varit så trött?

 

har precis varit ute och vandrat runt långnäs med jossan,

sjukt skönt! nu sitter jag och gör mig i ordning, sen ska

jag plugga och ikväll ska jag och Robin hem till Kim och hans

tjej Dite. Ska spela wii tror jag. blir nog trevligt!

 

Gårdagen var det fullt upp, först älvsjömässan sedan

lunch med gina och jennifer, skolan en och en halv

lektion och efter det på stan med malin och linda.

letade 6-månaders present till robin. hur svårt är inte det?

när shoppingen var klar gick vi och åt middag på

kinaresturangen Full House, väldigt trevligt!

 

efter käket åkte jag till wasahallen och kollade match med

maria och linn. killarna förlorade med 9-4 mot rockets, vilket

var ganska väntat. rockets är riktigt bra.

 

sen kom vi hem. jag sov. aldrig varit så trött tror jag!

 

nu ska jag checka lite the hills innan jag börjar plugga... ;)

 

PUSSSSSSSSS

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0