thursday

hola amigoos!

 

blev ingen skola idag, stannade hemma och sov till ett istället, sjukt skönt!

i morgon är det helg (därför vill jag vara frisk!!) och då blire att kolla

innebandymatch i hedeby, sen hem och göra middag med robbis.

 

lördag fyller min styvlillebror tom fjortis, så då kommer alla deras

släktingar hit och äter tårta och sånt gott! ska ge han ett presentkort.

svårt ju vad man ska ge killar i den åldern?

 

efter det blir det kolla match i eskilstuna, onyx. och sen hem och sleepa

och plugga, har ångest inför måndag. jättestor religonsgrej då.

förhoppningsvis tar jag tag i det i dag... hm... och söndag blir det

jobbjobb. kommer bli rik! ha ha ha.

 

nu ska jag kolla på Oprah!

 

PUSSSSSSSSSSSS

<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

åååhh sööt tjej! :D

2009-11-06 @ 17:31:05
URL: http://saraamarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0