woooork!

herremingud. vilken natt.

 

började dagen i går med att fira styvlillebror Tom som fyllde år.

Det blev en maaaaassa smörgåstårta och kladdkaka kan jag ju

säga! efter det hann jag plugga en stund och sen kom rebecca

och lotta och vi drog till marre. Där var en massa ur hennes

släkt plus amanda, anna och linn. vi fick jättegod middag och

tårta och skrattade hela kvällen.

 

när jag gick vid halv tolv-tolv så skulle jag ut och möta robin och

kim. de kom på kims cykel så vi fick skjuts hem båda två.

väl hemma vare kaos. haha. jag ska inte säga mer än så.

men somnade ca 3, var uppe 6 för då skulle ju idioterna (kim och robin)

fiska. haha! så då blev jag hemkörd och somnade i sängen och sov

till nyss. Nu är det hets inför religonen, den ska vara inne i morgon

och ska jobba 12-20 idag.........

 

måste PLUGGA!

 

PUSSSSSSSSSSSSSSSSS

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0