halloween!

sitter här hos linda i Järna i min fina nurse-dräkt! kl 8 går skjutsen
mot Björnlunda och party tillsammans med lite folk! kul!

idag på dagen var hela sällbergsläkten i stockholm. blev en
hel del shopping (inte för min del dock) och sedan
mys på Berns. Åt världens godaste dumplings och deras
fantastiska desertbuffé.

I morgon blir det tidig uppstigning, städning och sedan kommer
släkten hem till oss för att fika. ojoj! tur att jag är ledig på måndag
också. har fan inte hunnit plugga det minsta nu på lovet... haha!

nej nu äre dags och börja göra mig i ordning!

PUSSSSSSSSSS
<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför är du ledig på måndag för? :O

2009-11-01 @ 15:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0