kaffe matte sömn

kofta, leggings, linne skärp - Bikbok

 

Godmorgon, eller ja god förmiddag kanske?

 

sitter i min säng och ska plugga, dricker kaffe och slökollar

på alla dåliga dag-serier. typ seventh heaven och sån skit, haha!

så värdelöst. men men.

 

ska straxt i väg och jobba 14-20. De ringde och väckte mig och ville

att jag skulle börja 12, men måste verkligen plugga. matteeee.  blä.

 

Gårdagen var trevlig. Började med 4 timmar skola med nahir & frida.

sen satte jag mig på tåget med linda malin och denise och så åkte

vi till stockholm och handlade lite. shoppade halloweenoutfit.

framsidan såg dock INTE ut som den verkliga kostymen. haha.

så får nog försöka fixa något annat...

 

efter stockholm gick jag hem till ted & malin och mötte robin sen åkte

vi hem och lagade mat, somnade halv tio.

 

nej nu MÅSTE jag plugga. hörs kanske ikväll ;)

 

PUSSSSSSSS

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0