måndag&lov

 

ha ha, det är lov och jag gick upp halv sex. HALV SEX! fastän det är lov.

 

Ja, jag får väl skylla mig själv. För det första sov jag hos Robin, och han

går alltid upp så tidigt. Sen så fick jag nästan IG på förra matteprovet så

jag, frige och narre ska in och hårdplugga inför provet nästa vecka. ambitiöst va?

 

efter pluggeriet är klart och slut så ska jag till stockholm med malin och linda.

Blir lite shopping på Buttericks inför Halloween och lite smågrejer som man egentligen

inte behöver. Jag har ju lov liksom, och jag har jobbat. då måste man få

shoppa lite ju!

 

vad kvällen bjuder på får ja se senare! nu ska jag fixa håret så jag hinner till

skolan i tid, haha. ha det bra, alla ni andra som sover och njuter av lovet.

 

PUSSSSSSS

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0