monday

hjärtat!

äntligen fungerar internetet här, skööönt! skulle plugga hela kvällen

var det tänkt men det är ju så kul när internet fungerar, haha!

 

jamen hur har min dag sett ut? jo jag sov till halv sex, fick frukost

som robin gjort, sov lite till, stess-sminkade mig och åkte till skolan.

i skolan gick på 15 minuter engelska och typ 5 min på religonen.

vår religonslärare magnus släppte oss för dokumentären vi skulle se

på fungerade inte. Efter det var tanken att vi skulle vandra till

Rönninge (varför vet jag inte?) men jag åkte hem och satte mig

och pluggade, stooort fysikprov på onsdag. blä.

 

nu ska jag skriva lite på hemskrivningen i religon, sedan käka,

ut och vandra med jossi och kolla på svenska hollywood fruar

(jag hatälskar anna anka, haha!)

 

PUSSSSS

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0