skitskitskitdagbläääää

jag är trött. jag är hungrig. jag är arg.

 

efter en dag som började bra, utvecklades till katastrof, blev mirakulöst

bättre när jag fick träffa rebecca och josefin till att bli en riktig skitdag igen

är jag ganska utmattad.

 

jag är så trött på dig, trött på att du efter 4 månader fortfarande inte verkar

känna mig särskilt väl.

 

nu kollar jag i varje fall på sverige - danmark, själv. eftersom mitt sällskap

föredrog sina vänner och öl framför mig. men borde väl inte bli förvånad.

 

nej nu måste jag äta. det enda jag fått i mig i matväg är ikeafrukost & några

tuggor knappt ätbar nudelwok från seveneleven

 

hoppas ni i varje fall haft en underbar lördag!

HEJA SVERIGE!

 

PUSSSSSSSSSSSS

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0