skolan är sjuk

bajsfysikprov till i morgon, jag har paniiiiik.

spanskaglosor, spanskauppsats, matte och engelska.

hur ska man hinna ha fritid egentligen?

 

idag gick jag i skolan till tre, åkte hem och satt och pratade

med amanda. vi gick förbi ica en snabbis och jag köpte naturgodis

till i morgon.

 

sen TVINGADE jag in mig på gymmet och dog. körde en massa

styrka, corrstrainer och rodde 2 km. bleh.

nu är jag hemma, ska plugga men fastande framför unga mödrar, haha!

 

ikväll är det dags för desperate igen! kommer bli grymt.

för hoppningsvis kommer älsklingen hit också, inte träfffat

honom sen igår morseee, ojoj.

 

ska plugga!

PUSSSSSSSSS

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0